NO COMMENT...




Ne seveni, ne de gideni,
Hepsinden vaz geçtim.
Aşklarım dillere düştü sayenizde!
E buymuş aşk bestesi dedikleri...

Ne dünyayı yakarım,
Ne de kırarım kadehleri.
Sevgiye inanmaz oldum sayenizde..
Tükenmiş delikanlı aşk dedikleri.

Ne gülerim, ne de kızarım
Ne de arkasından ağlarım.
Yüreğim aşklara küstü sayenizde...
E bıktım artık fahişe gönüllerden!

Ne okyanuslar kadar derin,
Ne de gökyüzü kadar sakin.
Fikirler alt üst oldu sayenizde..
Korktum artık çarkların dönüşünden.

Of Allah'ım of
Nedendir hep zorda sana gelişim!?
Of Allah'ım of
Ofları Tekelledim sayenizde..

Of Allah'ım of
Nedendir hep zorda sana gelişim!?
Of Allah'ım of
Sevgiyi tükettim sayenizde
Kendimi kaybettim sayenizde...



 Bu aralar fikirlərimi yalnız musiqilər dilə gətirir, sözlər gizlənib, yoxdur..



Comments

Popular posts from this blog

ONUN SEVGİ MƏKTUBLARI

"NORVEÇ MEŞƏSİ" - Haruki Murakami

XATİRƏLƏR... XATİRƏLƏR... :)