HAPPY BIRTHDAY MOM...


Comments

  1. sən bu gün yoxsan yanımda...
    nəinki bu gün.. keçən o bir il və ömrümün axırına kimi...
    ..və məni ömrümün sonunadək arxasız qoydun. . . . .

    ReplyDelete
  2. dünyaya avqustda gəldin...
    amma ömrünü yarımçıq qoyub oktyabrda məni həmişəlik sənsiz qoydun..
    sənisiz keçirəcəyəm ikinci oktyabr, səni itirdiyim oktyabr...

    ..bilmirəm nədən, bu il də biixtiyar səndən bu fani dünyada ömürlük ayrıldığım ayın ilk günü doğum tarxini sonuncu dəfə təbrik edib bura yazdığım başlığa gəldim.

    ..sənsiz mənə çox çətindir, və ..və məni omrümün sonunadək arxasız qoydun. . . . . .

    ReplyDelete
  3. Yenə qəribə şəkildə dönüb dolaşıb bu postuma gəlmişəm, düz 5 il sonra. səni itirdiyim ilin 7ci ildönümündə. SƏni itirdiyim ayın sonuncu günlərində. Sənin üçün çox darıxıram mama, həm də təsəvvür edəməyəcəyin qədər çox. Bu düyada məni, bizi tək qoymaqla əslində o qədər yarımçıqlaşdırmısan ki... Ömür boyu axtarışdayam. Səni itirdiyimiz geəcədən başlayaraq özümü də itirdim. və hələ də axtarıram. Artıq ana olmuşam amma özümü tapa bilmirəm orda da. mən axı doyunca ana görmədim, mən doyunca övlad olmadım ki, ana quzusu olmadım ki.. Mən necə bacarım mama? Mən özmümü harda tapım? Kimdə tapım? Səni necə tapım.. mümkünsüzdü axı. Bilirsən, o qədər bəzən başımı alım uzun, çox uzun yol getməy istəyirəm ki. İnsanlar məni xoşbəxt eləmir, həyat məni özümdən çıxarır. İnsanlar özümdən çıxarır. dayaz insanlar məni çox əhatə edib. Axı onları mən çağırmamışam, mama... Sığalına, qucuna çox ehtiyacım var.

    Üzüyünü itirmişəm.. :( Bağışla mama, bağışla....

    ReplyDelete
  4. Yenə oktyabr və yenə bu post dönüb dolaşıb çıxdı qabağıma..
    Yoxluğunu 9cu ilini qeyd etdik bu il
    Daş divar oldum sanki yoxluğunun qarşısında, hisslərimdən tamamilə arındım, təmizləndim. Hissiz, duyğusuz birinə çevrildim.. ağlaya bildim, içim içimi yedi durdu.
    ..və sənin yanına yeni bir qızla gəldim səninlə ömürlük mənəvi bağı olacaq balaca qızcığazla.
    Keçənlərdə yuxuma gəldin. Sənin üçün necə darıxmışammış....

    ReplyDelete
  5. Mənim əziz anam, pambıq anam, buludların üzərindən mənə tərəf baxan anam, gözümün yaşında, qəlbimin sakitliyində, üzümün gülüşündə gizlənən anam... Sənin üçün o qədər darıxmışam ki. Bir an olsun belə ürəyimdən heç yerə getmirsən. Və bilirəm ki, hər daim mənimləsən.
    Böyüyürəm mama, yoxluğunun gətirdiyi imtahanlardan, sınaqlardan çıxaraq böyüyürəm. Səndən öyrəndiklərimlə, etdiklərindən və etmədiklərindən dərs çıxarıb öz balalarımı da böyüdürəm...
    Artıq səni anlayacaq, dərk edəcək, başa düşəcək yaşa gəlib çatmışam. Yanımda olsaydın səni sarıyardım bütün sevgimlə, bütün istiliyimlə və anlayışımla... indi isə ürəyimdə bürümüşəm səni.
    Sənin üçün çox darıxıram, səni çox sevirəm.
    10 il sonra sənin yasını tuta bilirəm, 10 il sonra gözümdən sənin üçün yaşlar axmağa başlayır. Ürəyimdəki daşı tökdüm yerə.
    Allah sənə rəhmət eləsin, mənim Sevdam!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ONUN SEVGİ MƏKTUBLARI

"NORVEÇ MEŞƏSİ" - Haruki Murakami

XATİRƏLƏR... XATİRƏLƏR... :)