MƏN BURDAYAM...


Burdayam.. lap yaxınlığında.. hiss edirsən!? ürək döyüntülərimiz belə bir döyünür. həmişə ətrafındayam qorxma.. heç vaxt da tək buraxan deyiləm Səni, bilirəm axı Sən xəyanətləri bağışlayan deyilsən, mənsə təkilikdən çox qorxanam.. Lap yanindayam.. bir nəfəs qədər.. duyursan məni!? mən boylandıqca Sənin qəlbinə sanki özümü görürəm.. Seçmisən özünə yalnızlıqlara bəzədiyin otağını, halbuki sakinləri nə çoxdu otağının, ərafın nə genişdi.. Bilirsən əslində Sən gözlərini belə yumanda mən yanında oluram, bir dəfə çağırsan laaap tez gəlirəm yanına.. bəzən qovursan məni, bezirsən məndən incinsəm də səni tək buraxmıram, buraxan da deyiləm.. bilirəm ki mənə yenə də ehtiyacın olacaq.. bir də sən yalnız olanda ancaq mənimlə danişirsan axı.. mənə Sənsizlik yaraşmır. eqoistəm, ancaq sənə aidəm individual və təkrarsız olduğumu da bilirəm.. Mən burdayam.. Başqasını axtarma bu mənəm - Sənin DÜŞÜNCƏLƏRİN!

Comments

Popular posts from this blog

ONUN SEVGİ MƏKTUBLARI

"NORVEÇ MEŞƏSİ" - Haruki Murakami

XATİRƏLƏR... XATİRƏLƏR... :)